Moje realizacje

Zobacz moje dotychczasowe realizacje i odkryj, jak mogę pomóc Twojemu biznesowi zaistnieć online.

Chcesz podobny projekt dla siebie? Kliknij poniżej i poproś o wycenę – zacznijmy tworzyć coś wyjątkowego razem!

Strona z blogiem

Projekt, wdrożenie strony oraz przeszkolenie z podstawowych funkcjonalności.

Landingpage na zapis na webinar

Strona ze sklepem

Odświeżenie wyglądu istniejącej strony, przeniesienie do nowego hostingodawcy oraz dodanie kilku nowych funkcjonalności.

Strona wizytówka

Odświeżenie wyglądu istniejącej strony, przeniesienie do nowego hostingodawcy oraz dodanie kilku nowych funkcjonalności.

Tak piszą o mnie klientki

  • W ostatnim czasie miałam przyjemność współpracować przy tworzeniu strony Ani, już niedługo rezultaty pracy na moim profilu 😉Ania z @blizej_siebie_photo wykonała mi moją pierwszą, profesjonalną sesję zdjęciową. (zdjęcia do dokumentów czy komunijne się nie liczą 😉)Bardzo obawiałam się sesji, bo nigdy nie lubiłam jak ktoś robił mi zdjęcia, więc miałam sporo obaw…Ale wyszło bardzo fajnie, atmosfera była przyjazna i bardzo wspierająca, szybko zapomniałam o swoich obawach i bardzo się cieszę, że się odważyłam i wyszłam ze swojej strefy komfortu. Do następnej sesji (tak, tak myślę o jeszcze jednej) na pewno podejdę z większym spokojemBój się i rób 😉 Sesja to kolejny dowód na to, że warto działać mimo strachu 😉#sesjafotograficzna #tworzeniestron #sesjazdjeciowa #współpraca #fotografia
  • Już nie musisz robić wszystkiego sama!Pozwól sobie pomóc i oddeleguj część zadań!Pomogę Ci przy kampaniach sprzedażowych Twoich produktów! Możesz oddelegować mi wszystkie techniczne tematy i skupić się na interakcji z odbiorcami i przedstawieniem swojej oferty!To co, działamy? [Autopromocja]Kampania sprzedażowa,  wirtualne wsparcie, wirtualna asystentka
  • 👇👇👇Mam za małą społeczność, aby zarobić/sprzedawać swój produktDuża społeczność/lista subskrybentów = sukces sprzedażowy. W rzeczywistości, kluczowe znaczenie ma zaangażowanie i jakość relacji z Twoją społecznością, a nie tylko jej liczba. Mała, lojalna i zaangażowana społeczność może być bardziej wartościowa niż tysiące obserwujących, ale niezaangażowanych. Mniejsze społeczności pozwalają na bardziej osobiste podejście, co może budować głębsze relacje i zaufanie.Zamiast skupiać się na liczbach, warto zainwestować w budowanie relacji, zrozumienie potrzeb swojej społeczności i dostarczanie wartościowych treści, które odpowiadają na te potrzeby. Nawet z niewielką społecznością możesz osiągnąć znakomite wyniki sprzedażowe, jeśli dobrze zrozumiesz, co ich motywuje i jakie problemy chcą rozwiązać.Warto eksperymentować z różnymi formami sprzedaży, takimi jak oferty przedsprzedażowe, ograniczone czasowo promocje, czy bardziej spersonalizowane kampanie. Mała, ale oddana grupa klientów może stać się Twoją największą siłą, pomagając Ci budować markę na lata.A Ciebie jakie mity blokują przed sprzedażą? Daj znać w komentarzu💬
  • Planujesz kampanię sprzedażową swojego produktu?Boisz się nadmiaru zadań, treści i technicznych zagwostek?Ze mną przygotowania do kampanii jak i sama kampania przejdą gładko!Zadbam o aspekty techniczne:- Landingpage Webinaru- Ustawienia Webinaru- Moderację Webinaru- Przygotuję stronę sprzedażową- Zadbam o sklep, ceny i promocje- Zadbam o automatyzację i wysyłkę e-maili sprzedażowychPomogę organizacyjnie:- Przygotuje plan zadań- Ustalę priorytety i przypilnuje wykonania zadań na czas- Zaplanuje posty oraz wysyłkę e-mailową… i wiele więcej!Chcesz wiedzieć więcej?Napisz do mnie na kontakt@kajaluczak.pl i pozwól sobie pomóc przy kampanii sprzedażowej![autopromocja]
W ostatnim czasie miałam przyjemność współpracować przy tworzeniu strony Ani, już niedługo rezultaty pracy na moim profilu 😉Ania z @blizej_siebie_photo wykonała mi moją pierwszą, profesjonalną sesję zdjęciową. (zdjęcia do dokumentów czy komunijne się nie liczą 😉)Bardzo obawiałam się sesji, bo nigdy nie lubiłam jak ktoś robił mi zdjęcia, więc miałam sporo obaw…Ale wyszło bardzo fajnie, atmosfera była przyjazna i bardzo wspierająca, szybko zapomniałam o swoich obawach i bardzo się cieszę, że się odważyłam i wyszłam ze swojej strefy komfortu. Do następnej sesji (tak, tak myślę o jeszcze jednej) na pewno podejdę z większym spokojemBój się i rób 😉 Sesja to kolejny dowód na to, że warto działać mimo strachu 😉#sesjafotograficzna #tworzeniestron #sesjazdjeciowa #współpraca #fotografia
3 miesiące ago
View on Instagram |
1/4
Już nie musisz robić wszystkiego sama!Pozwól sobie pomóc i oddeleguj część zadań!Pomogę Ci przy kampaniach sprzedażowych Twoich produktów! Możesz oddelegować mi wszystkie techniczne tematy i skupić się na interakcji z odbiorcami i przedstawieniem swojej oferty!To co, działamy? [Autopromocja]Kampania sprzedażowa, wirtualne wsparcie, wirtualna asystentka
3 miesiące ago
View on Instagram |
2/4
👇👇👇 Mam za małą społeczność, aby zarobić/sprzedawać swój produktDuża społeczność/lista subskrybentów = sukces sprzedażowy. W rzeczywistości, kluczowe znaczenie ma zaangażowanie i jakość relacji z Twoją społecznością, a nie tylko jej liczba.Mała, lojalna i zaangażowana społeczność może być bardziej wartościowa niż tysiące obserwujących, ale niezaangażowanych. Mniejsze społeczności pozwalają na bardziej osobiste podejście, co może budować głębsze relacje i zaufanie.Zamiast skupiać się na liczbach, warto zainwestować w budowanie relacji, zrozumienie potrzeb swojej społeczności i dostarczanie wartościowych treści, które odpowiadają na te potrzeby. Nawet z niewielką społecznością możesz osiągnąć znakomite wyniki sprzedażowe, jeśli dobrze zrozumiesz, co ich motywuje i jakie problemy chcą rozwiązać.Warto eksperymentować z różnymi formami sprzedaży, takimi jak oferty przedsprzedażowe, ograniczone czasowo promocje, czy bardziej spersonalizowane kampanie. Mała, ale oddana grupa klientów może stać się Twoją największą siłą, pomagając Ci budować markę na lata.A Ciebie jakie mity blokują przed sprzedażą? Daj znać w komentarzu💬
3 miesiące ago
View on Instagram |
3/4
Planujesz kampanię sprzedażową swojego produktu?Boisz się nadmiaru zadań, treści i technicznych zagwostek?Ze mną przygotowania do kampanii jak i sama kampania przejdą gładko!Zadbam o aspekty techniczne:- Landingpage Webinaru - Ustawienia Webinaru - Moderację Webinaru - Przygotuję stronę sprzedażową - Zadbam o sklep, ceny i promocje - Zadbam o automatyzację i wysyłkę e-maili sprzedażowychPomogę organizacyjnie:- Przygotuje plan zadań - Ustalę priorytety i przypilnuje wykonania zadań na czas - Zaplanuje posty oraz wysyłkę e-mailową… i wiele więcej!Chcesz wiedzieć więcej?Napisz do mnie na kontakt@kajaluczak.pl i pozwól sobie pomóc przy kampanii sprzedażowej! [autopromocja]
3 miesiące ago
View on Instagram |
4/4