👇👇👇
Mam za małą społeczność, aby zarobić/sprzedawać swój produktDuża społeczność/lista subskrybentów = sukces sprzedażowy. W rzeczywistości, kluczowe znaczenie ma zaangażowanie i jakość relacji z Twoją społecznością, a nie tylko jej liczba.Mała, lojalna i zaangażowana społeczność może być bardziej wartościowa niż tysiące obserwujących, ale niezaangażowanych. Mniejsze społeczności pozwalają na bardziej osobiste podejście, co może budować głębsze relacje i zaufanie.Zamiast skupiać się na liczbach, warto zainwestować w budowanie relacji, zrozumienie potrzeb swojej społeczności i dostarczanie wartościowych treści, które odpowiadają na te potrzeby. Nawet z niewielką społecznością możesz osiągnąć znakomite wyniki sprzedażowe, jeśli dobrze zrozumiesz, co ich motywuje i jakie problemy chcą rozwiązać.Warto eksperymentować z różnymi formami sprzedaży, takimi jak oferty przedsprzedażowe, ograniczone czasowo promocje, czy bardziej spersonalizowane kampanie. Mała, ale oddana grupa klientów może stać się Twoją największą siłą, pomagając Ci budować markę na lata.A Ciebie jakie mity blokują przed sprzedażą? Daj znać w komentarzu💬
3 miesiące ago